loading...

دی جی موزیک

متن آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی Lyrics Music Khodaverdi Bros Vahshi Doostdashtani ترانه و شعر آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی تو چشات سگ داره میگیره چشامو تو نگات برق داره میرزه

حسین بازدید : 45 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی

Lyrics Music Khodaverdi Bros Vahshi Doostdashtani

متن آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی

ترانه و شعر آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی

تو چشات سگ داره میگیره چشامو
تو نگات برق داره میرزه برامو

تو که فرق داری با آدمهای دنیا
من میخوام تا آخرش بمونی برام

ای وای وای وای وای خوشگل جذاب من
همش رو اعصاب من آهای رفیق فاب من ای وای

بذار بگم بگم بگم بگم وحشی دوست داشتنی
همونی که میخواستمی تیپ های آث میزنی بذار بگم بهت

تکست آهنگ وحشی دوستداشتنی برادران خداوردی

توو دلبرو تر از خودت چشام ندیده والله
جدی که ناز شصت صاحب این قد و بالا

طلای ۲۴ عیار عاشقتم با پشت کار
جونمو میدم بهت بگو دوستم داری همین یه بار

ای وای وای وای وای خوشگل جذاب من
همش رو اعصاب من آهای رفیق فاب من ای وای

بذار بگم بگم بگم بگم وحشی دوست داشتنی
همونی که میخواستمی تیپ های آث میزنی بذار بگم بهت

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو