loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ تو میدانی دلم طاقت نداره   تو میدانی دلم طاقت نداره تو میدانی که واست خواب ندارم کجا میری بیا دردت به جانم بیا من طاقت دوری ندارم خدایا تو خدای بی وفایانی در حق عاشقات هی ظلم

حسین بازدید : 513 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ تو میدانی دلم طاقت نداره

 

تو میدانی دلم طاقت نداره

تو میدانی که واست خواب ندارم

کجا میری بیا دردت به جانم

بیا من طاقت دوری ندارم

خدایا تو خدای بی وفایانی

در حق عاشقات هی ظلم میکنی

گناه من ای بوده با وفا بودم

میدانستم بی وفایی

 

 

دانلود







برچسب ها کجا میری بیا دردت به جانم بیا من طاقت دوری ندارم خدایا تو خدای بی وفایانی در حق عاشقات هی ظلم میکنی گناه من ای بوده با وفا بودم میدانستم بی وفایی تو میدانی دلم طاقت نداره تو میدانی که واست خواب ندارم دانلود آهنگ تو میدانی که واست خواب ندارم کجا میری بیا دردت به جانم دانلود آهنگ کجا میری بیا دردت به جانم بیا من طاقت دوری ندارم دانلود آهنگ بیا من طاقت دوری ندارم خدایا تو خدای بی وفایانی دانلود آهنگ خدایا تو خدای بی وفایانی در حق عاشقات هی ظلم میکنی دانلود آهنگ در حق عاشقات هی ظلم میکنی گناه من ای بوده با وفا بودم دانلود آهنگ گناه من ای بوده با وفا بودم دانلود آهنگ داغ دل امید رحمتی داغ دل امید رحمتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو