دانلود آهنگ شهرام کاشانی هوایی

Download Music Shahram Kashani Havaee

آهنگ شهرام کاشانی بنام هوایی

داری بارتو میبندی نمیدونم

داری گریه میکنی یا که میخندی نمیدونم

دانلود آهنگ شهرام کاشانی هوایی

متن آهنگ هوایی از شهرام کاشانی

داری بارتو میبندی نمیدونم

داری گریه میکنی یا که میخندی نمیدونم

اگه از اینجا بری من نمیتونم

این همه خاطره رو جمع کنم من نمیتونم

یه روزی دل تو هم مثل دل من جور میشه

میاد اون روزی که عشق تو واسه یکی دیگه آسون بشه

میاد اون روزی که تو واسش بمیری ولی

جلو چشمای تو اون تو بغل یکی دیگه آروم بشه

یه روزی دل تو هم مثل دل من جور میشه

میاد اون روزی که عشق تو واسه یکی دیگه آسون بشه

میاد اون روزی که تو واسش بمیری ولی

جلو چشمای تو اون تو بغل یکی دیگه آروم بشه

پاتو کج گذاشتی من تو دلم ریختم

منو دوست نداشتی من تو دلم ریختم

دل سنگی داشتی من مثل تو نیستم

معرفت نداشتی من مثل تو نیستم

یه روزی دل تو هم مثل دل من جور میشه

میاد اون روزی که عشق تو واسه یکی دیگه آسون بشه

میاد اون روزی که تو واسش بمیری ولی

جلو چشمای تو اون تو بغل یکی دیگه آروم بشه

داری بارتو میبندی نمیدونم

داری گریه میکنی یا که میخندی نمیدونم

اگه از اینجا بری من نمیتونم

این همه خاطره رو جمع کنم من نمیتونم

یه روزی دل تو هم مثل دل من جور میشه

میاد اون روزی که عشق تو واسه یکی دیگه آسون بشه

میاد اون روزی که تو واسش بمیری ولی

جلو چشمای تو اون تو بغل یکی دیگه آروم بشه

من برای تو میمردم تو دلت هوایی

من به فکر با تو بودن تو پی جدایی

پای حرفت که نموندی لااقل به یاد من بمون

paye harfet ke namoondi laaghal be yade man bemoon

قدر من رو ندونستی لااقل قدر خودت رو بدون

ghadre mano nadoonesti laaghal ghadre khodet ro bedoon

ترانه آهنگ هوایی از شهرام کاشانی

من برای تو میمردم تو دلت هوایی

من به فکر با تو بودن تو پی جدایی

پای حرفت که نموندی لااقل به یاد من بمون

paye harfet ke namoondi laaghal be yade man bemoon

قدر من رو ندونستی لااقل قدر خودت رو بدون

ghadre mano nadoonesti laaghal ghadre khodet ro bedoon