loading...

دی جی موزیک

آهنگ کشتی نوح پویا بیاتی» ترانه سرا ( امیر اکبر زاده )» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )کجایی مهربونم ، بی تو دنیادیگه چیزی نمونده زیر و رو شهغروب جمعه ها وقتی که

حسین بازدید : 3 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ کشتی نوح پویا بیاتی
» ترانه سرا ( امیر اکبر زاده )
» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )
» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )
کجایی مهربونم ، بی تو دنیا
دیگه چیزی نمونده زیر و رو شه
غروب جمعه ها وقتی که نیستی
میرم کز تنها یه گوشه
اگه حتی نباشی ، باز هستی
تو رو حس میکنم هرجا که هستم
یه وقتا ، بس که تو فکر تو غرقم
تصور میکنم پیشت نشستم

همین که از تو هرجا یک نشون هست
خیالم راحته هستی کنارم
بذار دنیا بگه دورم من از تو
دیگه کاری با این حرفا ندارم
میرم کز تنها یه گوشه
ولی بازم دلم گرمه به فردا
به فردایی که با تو توی راهه
به فردایی که روشن میشه دنیا

زمان ، لبریز اندوهه
زمین ، دلگیر و بی روحه
واسه این خسته از طوفان
نگاهت کشتی نوحه

تو رو تو گریه ها خواستم
تو رو از هر دعا خواستم
از اونی که دوست داره
تو رو من از خدا خواستم


تو رو حس میکنم هر جا
توی هر گوشه از دنیا
تو رو میشناسم از عطرت
که میپیچه توی رویام

دل من روشنه ، نورت
یه روز میگیره دنیامو
میاد اون روز که میبینم
توی بیداری رویامو

تو رو تو گریه هام خواستم
تو رو از هر دعا خواستم
از اونی که دوست داره
تو رو من از خدا خواستم .. از خدا خواستم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو