loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ هاتف ای دختره Download Music Hatef Ey Dokhtare آهنگ هاتف بنام ای دختره آی دختره آی دختره آی دختره آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند متن آهنگ ای دختره از هاتف  آی دختره آی

حسین بازدید : 31 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ هاتف ای دختره

Download Music Hatef Ey Dokhtare

آهنگ هاتف بنام ای دختره

آی دختره آی دختره آی دختره

آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند

دانلود آهنگ هاتف ای دختره

متن آهنگ ای دختره از هاتف 

آی دختره آی دختره آی دختره

آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند

آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند

آی دختر گیسو کمند

وایسا میخوام نگات کنم

هر چی دارم فدات کنم

جوونیم و پات بریزم و

javoonimo pat berizamo

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

آی دختره آی دختره آی دختره

ay dokhtare ay dokhtare ay dokhtare 

هر چی بخوای همون میشم

اگه بخوای جوون میشم

باید تو مال من بشی

وگرنه نصفه جون میشم

وگرنه نصفه جون میشم

وقتی میای تو کوچه مون

غوغا میشه محله مون

همسایه هامیگن اومد

باز دختر شاه پریون

دختر شاه پریون

آی دختره آی دختره آی دختره

میخوام با رنگ اون چشات

رودخونه ها را رنگ کنم

این خونهء قدیمی رو

بخاطرت قشنگ کنم

میخوام خدا اسم ما را تو آسمونا حک کنه

میخوام خدا به این من ویرونه دل کمک کنه

هر چی بخوای همون میشم

اگه بخوای جوون میشم

باید تو مال من بشی

وگرنه نصفه جون میشم

وگرنه نصفه جون میشم

وقتی میای تو کوچه مون

غوغا میشه محله مون

همسایه ها میگن اومد

باز دختر شاه پریون

دختر شاه پریون

آی دختره آی دختره آی دختره

آی دختره آی دختره آی دختره

آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند

آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند

آی دختر گیسو کمند

وایسا میخوام نگات کنم

هر چی دارم فدات کنم

جوونیم و پات بریزم و

javoonimo pat berizamo

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

آی دختره آی دختره آی دختره

ay dokhtare ay dokhtare ay dokhtare 

ترانه آهنگ ای دختره از هاتف 

جوونیم و پات بریزم و

javoonimo pat berizamo

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

قربونیه چشات کنم

ghorbooniye cheshat konam

آی دختره آی دختره آی دختره

ay dokhtare ay dokhtare







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو