loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ کامیار دوباره Download Music Kamyar Dobareh آهنگ کامیار بنام دوباره دوباره قراره تو رو ببینم از تو بخونم من با تو دیوونه میشم آروم نمیشم بمون تو پیشم متن آهنگ دوباره از کامیار&nb

حسین بازدید : 27 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ کامیار دوباره

Download Music Kamyar Dobareh

آهنگ کامیار بنام دوباره

دوباره قراره تو رو ببینم از تو بخونم

من با تو دیوونه میشم آروم نمیشم بمون تو پیشم

دانلود آهنگ کامیار دوباره

متن آهنگ دوباره از کامیار 

دوباره قراره تو رو ببینم از تو بخونم

من با تو دیوونه میشم آروم نمیشم بمون تو پیشم

دوباره شدی ستاره بگو تو آره با تو دلم حرفا داره

dobare shodi setareh begoo to are ba to delam harfa dare 

دوباره دل بی قراره با تو بهاره بی تو دلم کم میاره

dobare del bigharare ba to bahare bi to delam kam miyare

دوباره می باره بارون رویا روی تن ما

همیشه هرجا که بودم عاشق تو بودم

عاشـقت می مونم دوباره قراره تو رو ببینم از تو بخونم

من با تو دیوونه می شم آروم نمی شم بمون تو پیشم

دوباره شدی ستاره بگو تو آره با تو دلم حرفا داره

dobare shodi setareh begoo to are ba to delam harfa dare 

دوباره دل بی قراره با تو بهاره بی تو دلم کم میاره

dobare del bigharare ba to bahare bi to delam kam miyare

ترانه آهنگ دوباره از کامیار 

عاشـقت می مونم دوباره قراره تو رو ببینم از تو بخونم

من با تو دیوونه می شم آروم نمی شم بمون تو پیشم

دوباره شدی ستاره بگو تو آره با تو دلم حرفا داره

dobare shodi setareh begoo to are ba to delam harfa dare 

دوباره دل بی قراره با تو بهاره بی تو دلم کم میاره

dobare del bigharare ba to bahare bi to delam kam miy







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو