loading...

دی جی موزیک

گل میگی گل میگی تا بهار در میزنه از گل میگی هر کجا حرف منه از گل میگی گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم همه دستا توی کاره، همه جا نقش و نگاره آره این کار بهاره

حسین بازدید : 115 سه شنبه 28 بهمن 1399

گل میگی گل میگی تا بهار در میزنه از گل میگی

هر کجا حرف منه از گل میگی

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

همه دستا توی کاره، همه جا نقش و نگاره

آره این کار بهاره آی بهاره آی بهاره

تو هوا عطر دیاره نفسامون بیقراره

آره این کار بهاره آی بهاره آی بهاره

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

گل میگی گل میگی تا بهار در میزنه از گل میگی

هر کجا حرف منه از گل میگی

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

همه دستا توی کاره، همه جا نقش و نگاره

آره این کار بهاره آی بهاره آی بهاره

تو هوا عطر دیاره نفسامون بیقراره

آره این کار بهاره آی بهاره آی بهاره

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

تو که شاه عاشقونی گل عشقو سایه بونی

منو با ماه مینشونی یار جونی یار جونی

تو که شاه عاشقونی گل عشقو سایه بونی

منو با ماه مینشونی یار جونی یار جونی

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

گل میگی گل میگی تا بهار در میزنه از گل میگی

هر کجا حرف منه از گل میگی

گل میگی گل میشنوی از دل نازکترم

تا برام از گل میگی من کنارت پر پرم

همه دستا توی کاره، همه جا نقش و نگاره

آره این کار بهاره آی بهاره آی بهاره

تو هوا عطر دیاره نفسامون بیقراره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو