دانلود آهنگ حسن شماعی زاده غوغا

Download Music Hasan Shamaeizadeh Ghogha

آهنگ حسن شماعی زاده بنام غوغا

تا تو رو پیدا کردم با دلم دعوا کردم

یه نیگاه اینجا کردم یه نیگاه اونجا کردم

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده غوغا

متن آهنگ غوغا از حسن شماعی زاده

تا تو رو پیدا کردم با دلم دعوا کردم

یه نیگاه اینجا کردم یه نیگاه اونجا کردم

همه رو دونه دونه دیگه از سر وا کردم

آره هر کار که کردم واسه تو تنها کردم

عوضش باز خودم رو تو دلت خوب جا کردم

هی نیگاه نیگاه کردم هی به پا به پا کردم

تک تک توی گلخونه گلها رو جدا کردم

هر گل که به من خندید خودمو جابجا کردم

تا عشقو کنم پیدا چی بگم چیکارا کردم

ta eshgho konam peyda chi begam chikara kardam

هی نیگاه نیگاه کردم هی به پا به پا کردم

hey niga niga kardam hey be pa be pa kardam

هی برو و بیا کردم هی چون و چرا کردم

وقتی که تو رو دیدم آخ مشتمو وا کردم

در دامن عشق تو من خودمو رها کردم

سرتاسر عمر خود همه کارو بجا کردم

هی به پا به پا کردم همه کارو بجا کردم

به خدا غوغا کردم به خدا غوغا کردم

تا تو رو پیدا کردم با دلم دعوا کردم

یه نیگاه اینجا کردم یه نیگاه اونجا کردم

همه رو دونه دونه دیگه از سر وا کردم

آره هر کار که کردم واسه تو تنها کردم

عوضش باز خودم رو تو دلت خوب جا کردم

به خدا غوغا کردم به خدا غوغا کردم

بسپار تو حالا دلتو به دستم

تا دل عاشق من این همه در خروش نباشه

بعدش نمیخوام قمار کنم من

اگه در میون برگا دل تو توش نباشه

هی نیگاه نیگاه کردم هی به پا به پا کردم

تک تک توی گلخونه گلها رو جدا کردم

هر گل که به من خندید خودمو جابجا کردم

تا عشقو کنم پیدا چی بگم چیکارا کردم

ta eshgho konam peyda chi begam chikara kardam

هی نیگاه نیگاه کردم هی به پا به پا کردم

hey niga niga kardam hey be pa be pa kardam

ترانه آهنگ غوغا از حسن شماعی زاده

تک تک توی گلخونه گلها رو جدا کردم

هر گل که به من خندید خودمو جابجا کردم

تا عشقو کنم پیدا چی بگم چیکارا کردم

ta eshgho konam peyda chi begam chikara kardam

هی نیگاه نیگاه کردم هی به پا به پا کردم

hey niga niga kardam hey be pa be pa kardam