دانلود آهنگ حسن شماعی زاده تو همونی

Download Music Hasan Shamaeizadeh To Hamooni

آهنگ حسن شماعی زاده بنام تو همونی

تو که با برف زمستون امدی یک شبه رفتی

همه حرفامو شنیدی اما حرفهاتو نگفتی

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده تو همونی

متن آهنگ تو همونی از حسن شماعی زاده

تو که با برف زمستون امدی یک شبه رفتی

همه حرفامو شنیدی اما حرفهاتو نگفتی

منم اینجا تک و تنها واسه فردای تو موندم

توی صحرا و بیابون همه جا اسم تو خوندم

توهمونی تو همونی توهمونی که میتونه

منو برگردونه خونه

اگه بمونی من میخوام آیینه دار تو باشم

گل باشی و من دست هر غریبه خار تو باشم

تو که میدونی نفس من هوای تو رو میخواد

تو مهربونی میدونم نسیم تو بازم می آد

توازهمون خواستنی توی که از خود منی

گلی برای دیدنی بویدنی

رو تن دیوارخونه خزیدن پیچک های ما

هنوزم پنجره بازه اما کوچه خالی از تو

تو دل من با تو بودم میزنه از نو جوونه

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone

تو همونی تو همونی

to hamooni to hamooni

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone

ای همه خوبی تو حریم پاک نجابتی

گل اناری تو به رنگ سرخ خجالتی

یاد تو مونده با تموم لحظه های خوب من

من از تو دورم تو برام ازغربت زیارتی

تو فصل خوب بودنی شب خوش قنودمی

تو نغمه های دلکش سرودمی

رو تن دیوارخونه خزیدن پیچک های ما

هنوزم پنجره بازه اما کوچه خالی از تو

تو دل من با تو بودم میزنه از نو جوونه

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone

تو همونی تو همونی

to hamooni to hamooni

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone

ترانه آهنگ تو همونی از حسن شماعی زاده

هنوزم پنجره بازه اما کوچه خالی از تو

تو دل من با تو بودم میزنه از نو جوونه

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone

تو همونی تو همونی

to hamooni to hamooni

تو همونی که میتونه منو برگردونه خونه

to hamooni ke mitoone mano bargardoone khoone