loading...

دی جی موزیک

متن آهنگ خاطره حسین نجفی Lyrics Music Hossein Najafi Khatereh ترانه و شعر آهنگ خاطره حسین نجفی آرزوی من عزیزم لحظه لحظه دیدن توست بهترین تصویر دنیا لحظه‌ ی خندیدن توست حس و حال دل پذیری با تو

حسین بازدید : 47 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ خاطره حسین نجفی

Lyrics Music Hossein Najafi Khatereh

متن آهنگ خاطره حسین نجفی

ترانه و شعر آهنگ خاطره حسین نجفی

آرزوی من عزیزم لحظه لحظه دیدن توست
بهترین تصویر دنیا لحظه‌ ی خندیدن توست

حس و حال دل پذیری با تو در این خانه پیداست
تازگی دارد هوای خانه تا عطر تو اینجاست

خاطره خاطره خاطره ست تک تک لحظه های با تو بودن
با نفس های تو نفس کشیدن

آشنا آشنا آشناست چشم تو با نگاه عاشقانه
با همان خنده های دلبرانه

تکست آهنگ خاطره حسین نجفی

دوست دارم تا همیشه قلب من مال تو باشد
روشنایی جهانم برق چشمان تو باشد

تا همیشه با تو هستم عشق ما آخر ندارد
زندگی جز تو برایم معنی دیگر ندارد

خاطره خاطره خاطره ست تک تک لحظه های با تو بودن
با نفس های تو نفس کشیدن

آشنا آشنا آشناست چشم تو با نگاه عاشقانه
با همان خنده های دلبرانه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو