loading...

دی جی موزیک

متن آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان Lyrics Music Arsalan Arman Ahooye Gorizan ترانه و شعر آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان اگر چه من نبودم آرزوت تمام آرزوی من تویی زِ خاطرم نمیروی چرا همیشه رو به ر

حسین بازدید : 18 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان

Lyrics Music Arsalan Arman Ahooye Gorizan

متن آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان

ترانه و شعر آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان

اگر چه من نبودم آرزوت تمام آرزوی من تویی
زِ خاطرم نمیروی چرا همیشه رو به روی من تویی
ماهِ تمامی در آسمانی با دلم اما نا مهربانی

آهوی گریزان ای عشق بی پایان
کردی به پا طوفان با چشمانت

دریای آرامش من ساحل خواهش
با من بِکن سازش در طوفانت

تکست آهنگ آهوی گریزان ارسلان آرمان

کجایی ای رفیق نیمه راه چه کرده ای تو با دلِ من آه
درون روزگار سختیم همیشه بوده ای تو جان پناه

آهوی گریزان ای عشق بی پایان
کردی به پا طوفان با چشمانت

دریای آرامش من ساحل خواهش
با من بِکن سازش در طوفانت

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو