loading...

دی جی موزیک

آهنگ به من رحم کن پویا بیاتینمی خوای صداتو کسی بشنوه...داری با خودت درد و دل می کنیچه زجر آوره اینکه فکر می کنم...همین روزا دستامو ول می کنیالان چند روزه که قهری باهام...نخندیدنت اذیتم می کنهسرِ حرفو

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ به من رحم کن پویا بیاتی


نمی خوای صداتو کسی بشنوه...داری با خودت درد و دل می کنی

چه زجر آوره اینکه فکر می کنم...همین روزا دستامو ول می کنی

الان چند روزه که قهری باهام...نخندیدنت اذیتم می کنه

سرِ حرفو وا کن،کنارم بشین...سکوتِ تو ناراحتم می کنه

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی...بگو که هنوزم دلت با منه

بذار فکر کنم وقتی تنها می شم...دلت شورِ تنهاییمو می زنه

یه چیزی بگو بغضمو نشکنه...بگو که نمی تونی ترکم کنی

قرار من و تو جدایی نبود...قسم خورده بودی که درکم کنی

به من رحم کن،من دلم نازکه...به حدی که با گریه عاشق شدم

تو هر جای دنیا بری شک نکن...باید باز برگردی پیش خودم

به جایی رسیدم که حس می کنم...نفَس نکشیدن بَرام سخت نیست

تو اونقدر وابسته بودی به من...که جز من کسی با تو خوشبخت نیست

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی...بگو که هنوزم دلت با منه

بذار فکر کنم وقتی تنها می شم...دلت شورِ تنهاییمو می زنه

یه چیزی بگو بغضمو نشکنه...بگو که نمی تونی ترکم کنی

قرار من و تو جدایی نبود...قسم خورده بودی که درکم کنی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو