loading...

دی جی موزیک

آهنگ نیایش پویا بیاتی» ترانه سرا ( پویا بیاتی )» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )جز تو که دنیامو بغل کردیحال منو هیشکی نمی پرسهمن با تو از هیچی نمی ترسمهرجا تو باش

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ نیایش پویا بیاتی


» ترانه سرا ( پویا بیاتی )
» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )
» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )
جز تو که دنیامو بغل کردی

حال منو هیشکی نمی پرسه

من با تو از هیچی نمی ترسم

هرجا تو باشی من دلم قرصه



اندازه ی دریا عطش دارم

این سینه اقیانوس آشوبه

امشب بذار از اشک خالی شم

من عاشقم ، گریه واسم خوبه



من با تو دوران خوشی دارم

دلچسبه مثل لحظه ی دیدار

هروقت دیدی جونمُ میخای

دستت رو از رو قلب من بردار



من تازه فهمیدم تو کی هستی

قلبم داره دنبال کی میره

بین من و آغوش پر مهرت

این عشقه که تصمیم می گیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو