loading...

دی جی موزیک

آهنگ مدارا پویا بیاتی» ترانه سرا ( رضا پاشاکی )» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )با این غروب رو به خاموشیدلتنگی من بیشتر میشهیه عمره جمعه های تقویمم با جای خالی تو

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ مدارا پویا بیاتی
» ترانه سرا ( رضا پاشاکی )
» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )
» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )
با این غروب رو به خاموشی
دلتنگی من بیشتر میشه
یه عمره جمعه های تقویمم
با جای خالی تو سر میشه

یک عمر هر جمعه ، همین ساعت
میترسم از یک هفته ی بی تو
میترسم از عمری که کوتاهه
از لحظه های رفتۀ بی تو

نزدیک رویای منی هرشب
با اینکه از دنیای تو دورم
دارم برای جمعه دیگه
راه تورو با گریه میشورم

یک عمره توی ذهنم از دنیات
تصویرهای تازه میسازم
این جمعه هم قسمت نشد پیشت
دلتنگیامو دور بندازم

دارم مدارا میکنم با مرگ
شاید تو برگردی و من باشم
شاید که یک شب با صدای تو
از خواب این سر درگمی پاشم

نزدیک رویای منی هرشب
با اینکه از دنیای تو دورم
دارم برای جمعه دیگه
راه تورو با گریه میشورم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو