loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام منتظرت میمونم Masoud Saeedi - Montazeret Mimoonam ترانه : کارن موسوی ؛ تنظیم : حامد برادران + متن ترانه منتظرت میمونم از مسعود سعیدی دلم یه آسمونه تا دلت بخواد

حسین بازدید : 7 شنبه 22 آذر 1399

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام منتظرت میمونم

Masoud Saeedi - Montazeret Mimoonam

ترانه : کارن موسوی ؛ تنظیم : حامد برادران

+ متن ترانه منتظرت میمونم از مسعود سعیدی

دلم یه آسمونه تا دلت بخواد ابر داره / میباره روز و شب مگه دلم چقد صبر داره

بازم دلم پناه آورد به عکسای دوتاییمون / چقد بهت گفتم بمون

مسعود سعیدی منتظرت میمونم، دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی منتظرت میمونم + متن ترانه

دانلود اپلیکیشن نکس وان موزیک

پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو