loading...

دی جی موزیک

گرفت ازم روح و جانم وای وای وای وای بزن غمگین تا بخوانم وای وای وای وای نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم رفت و گرفت از دلم امید این زندگیم نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم رفت و گرفت از دلم امید ای

حسین بازدید : 93 سه شنبه 18 آذر 1399

گرفت ازم روح و جانم وای وای وای وای

بزن غمگین تا بخوانم وای وای وای وای

نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم

رفت و گرفت از دلم امید این زندگیم

نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم

رفت و گرفت از دلم امید این زندگیم

از داغ فراقت هر روز و شب بنالم

برسه تا قیامت صدای آه و نالم

خسته شدم ای خدا شکسته قلب زارم

دیگه بسه یارم بخدا طاقت ندارم

شمع بی تو خاموشه بیا دل بی تو داغونه بیا…

نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم

رفت و گرفت از دلم امید این زندگیم

نفسم بود یه روزی همون عشق بچگیم

رفت و گرفت از دلم امید این زندگیم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو