دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد تصنیف یار من

Download Music Abdolhosein Mohtabad Tasnife Yare Man

آهنگ عبدالحسین مختاباد بنام تصنیف یار من

ای یار ما دلدار ما ای عالم اسرار ما ای یوسف دیدار ما ای رونق بازار ما

خوش می­روی در کوی ما خوش می­خرامی سوی ما

دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد تصنیف یار من

 

متن آهنگ تصنیف یار من از عبدالحسین مختاباد

ای یار ما دلدار ما ای عالم اسرار ما ای یوسف دیدار ما ای رونق بازار ما

خوش می­روی در کوی ما خوش می­خرامی سوی ما

خوش می­جهی در جوی ما ای جوی و ای جویای ما

ما کاهلانیم و تویی صد حج و صد پیکار ما

ما خفتگانیم و تویی صـد دولـت بیدار ما

ما خستگانیم و تویی صـد مـرهـم بیمار ما

ما بـس خرابیم و تویی هم از کرم معمار ما

ای سرخوشان ای سرخوشان آمـد طرب دامن­ کشان

به گرفته ما زنـجـیـر او بـگـرفـتـه او دامـان ما

گـشـته خـیـالـش همنشین با عـاشـقـان آتـشـیـن

gashte khiyalash hamneshin ba asheghane atashin

غـایـب مـبـادا صورتـت یکـدم ز پـیـش چـشـم ما

ghayeb mabada sooratat yekdam ze pishe chashme ma

ترانه آهنگ تصنیف یار من از عبدالحسین مختاباد

ای سرخوشان ای سرخوشان آمـد طرب دامن­ کشان

به گرفته ما زنـجـیـر او بـگـرفـتـه او دامـان ما

گـشـته خـیـالـش همنشین با عـاشـقـان آتـشـیـن

gashte khiyalash hamneshin ba asheghane atashin

غـایـب مـبـادا صورتـت یکـدم ز پـیـش چـشـم ما

ghayeb mabada sooratat yekdam ze pishe chashme ma