loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ هوای غصه در سر دارم امشب موزیک غمگین جدید با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید هوای غصه در سر دارم امشب هوای بغض دیگر دارم امشب هوای گریه و شب غ

حسین بازدید : 84 شنبه 17 آبان 1399

دانلود آهنگ هوای غصه در سر دارم امشب

موزیک غمگین جدید با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

هوای غصه در سر دارم امشب

هوای بغض دیگر دارم امشب

هوای گریه و شب غصه داری

ببار ای دل ببار ابر بهاری

پریشانم چرا بنال ای دل بنال 

دانلود آهنگ چه کردی روزگار بنال ای دل بنال 

دل از دنیا بریدم

چه کردی روزگار

بنال ای دل بنال 

چه کردی روزگار

چو فرهادم نمیسوزد دل دنیا به حالم

چو مجنونی غریبو مانده تنها

شکسته شیشه ی صبرم خدایا

چه کردی روزگار

بنال ای دل بنال 

دل از دنیا بریدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو