loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ محلی الهی من فدای اون چشمای تو از محسن دولت با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : الهی من فدای اون چشمای تو جونمو میدم واسه یک نگاه تو الهی من ف

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ محلی الهی من فدای اون چشمای تو از محسن دولت با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

الهی من فدای اون چشمای تو

جونمو میدم واسه یک نگاه تو

الهی من فدای اون چشمای تو

جونمو میدم واسه یک نگاه تو

دوست ندارم یه لحظه تنهام بذاری

آواز هرشبم شده صدای تو

دوست ندارم یه لحظه تنهام بذاری

آواز هرشبم شده صدای تو

توی تاب و تب من خیال هر شب من

توی تاب و تب من خیال هر شب من

اینو بدون که عشقت نمیره از سر من

اینو بدون که عشقت نمیره از سر من

تو باشی زندگی رو از سر میگیرم

پرنده میشم به عشقت پر میگیرم

تو باشی زندگی رو از سر میگیرم

پرنده باشی به عشقت پر میگیرم

فرهادمو شیرین این قصه تویی

به یاد تو یه روزی آخر مییمیرم

فرهادمو شیرین این قصه تویی

به یاد تو یه روزی آخر مییمیرم

توی تاب و تب من خیال هر شب من

توی تاب و تب من خیال هر شب من

اینو بدون که عشقت نمیره از سر من

اینو بدون که عشقت نمیره از سر من

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو