loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ شدم مجنون و عاشق در بیابان از محسن دولت با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : شدم مجنون و عاشق در بیابان شدم مجنون و عاشق در بیابان به هر س

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ شدم مجنون و عاشق در بیابان از محسن دولت با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

شدم مجنون و عاشق در بیابان

شدم مجنون و عاشق در بیابان

به هر سو میزنم با چشم گریان

به هر سو میزنم با چشم گریان

همه گویم خدا لیلای من کو

همه گویم خدا لیلای من کو

بگو با این دلم دلدار من کو

بگو با این دلم دلدار من کو

چه میشه انتظارم مو سرآیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

چه میشه انتظارم مو سرآیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

همی آید شود درمون دردم

که او درمون درد بی نوایه

که او درمون درد بی نوایه

منم مجنون سرگردون صحرا

منم مجنون سرگردون صحرا

دلم بی تاب است چون موج دریا

دلم بی تاب است چون موج دریا

چو درد عشق در سینه دارم

چو درد عشق در سینه دارم

به حال دل هوای گریه دارم

به حال دل هوای گریه دارم

چه میشه انتظارم مو سرآیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

همی آید شود درمون دردم

که او درمون درد بی نوایه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو