loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ عمگین گلی پژمررده و زردم از محسن دولت با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : با رفتنش شکست دلم گرفت دل آسمون با رفتنش شکست دلم گرفت دل آسمون رو خ

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ عمگین گلی پژمررده و زردم از محسن دولت با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

با رفتنش شکست دلم گرفت دل آسمون

با رفتنش شکست دلم گرفت دل آسمون

رو خوش تورا داره حز میکنه آسمون

دلم آخه بخیر تو با کسی راه نمیاد

تو شدی فقط براش دلم تنگه آسمون

گلی پژمررده و زردم

گلی پژمررده و زردم مثل مجنون پر دردم

دل تو راهی چشمات بمونم یا که برگردم

گلی پژمررده و زردم مثل مجنون پر دردم

دل تو راهی چشمات بمونم یا که برگردم

یه شب پر ستاره کجایی ماه من

یه شب پر ستاره کجایی ماه من

بیا بشنوف تو کوچه صدای آه من

قدم زدم تو خاطرات پی تو من میگردم

تو دوره هر ستاره روشنی ماه من

گلی پژمررده و زردم مثل مجنون پر دردم

دل تو راهی چشمات بمونم یا که برگردم

گلی پژمررده و زردم مثل مجنون پر دردم

دل تو راهی چشمات بمونم یا که برگردم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو