loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ نپرس از این دلم حالم خرابه از مجتبی سابقی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : (دل بیچاره) نپرس از این دلم حالم خرابه نپرس از این دلم حالم

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ نپرس از این دلم حالم خرابه از مجتبی سابقی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ : (دل بیچاره)

نپرس از این دلم حالم خرابه

نپرس از این دلم حالم خرابه

یه روز خوش برام انگار حرامه

خدا جان رحمی کن به حال زارم

اسیر غم و درد روزگارم

خدا جان رحمی کن به حال زارم

اسیر غم و درد روزگارم

دل من ز دنیا دیگه بریده

به جز درد و جفا خوشی ندیده

دل من ز دنیا دیگه بریده

به جز درد و جفا خوشی ندیده

تو کردی قسمتم آخ دل بیچاره

دیگه بس کن خدا این چه روزگاره

تو کردی قسمتم آخ دل بیچاره

دیگه بس کن خدا این چه روزگاره

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو