loading...

دی جی موزیک

آهنگ نمی تونی مجید خراطها آلبوم زخم زبوناز تو گفتم یا شنیدمصد دفعه خوابتو دیدمبس کن آیتوی باغچه عطر موهاتو شنیدمنمی دونی نمیتونینمی دونی نمیتونیاینو از چشام بخونینمی دونی نمیتونینمی دونی نمیتونیاینو ا

حسین بازدید : 7 سه شنبه 06 آبان 1399

آهنگ نمی تونی مجید خراطها
آلبوم زخم زبون

از تو گفتم یا شنیدم

صد دفعه خوابتو دیدم

بس کن آی

توی باغچه عطر موهاتو شنیدم

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

اینو از چشام بخونی

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

اینو از چشام بخونی

مجید خراطها


میسح ابراهیمی

تو چشام اشکی نمونده

کاشکی تنهام نمیذاشتی

غصه از اونجا شروع شد

که گفتی دوسم نداری

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

اینو از چشام بخونی

برو نمی خوام باشی جلو چشمام

گفتم میرم اما اول گوش بده حرفام

شب و روزم بی تو داره رنگ سیاهی

در و دیوار به من میگه نیستی کجایی

اشکی نمونده توی چشمام

مثکه حرفی نمونده روی لبهام

تو بهم میگی دوست دارم پیشت نمیام

تیشه زدی به ریشم از جونم چی می خوای

امیدوارم تقاص کارهاتو زود پس بدی

کسی رو که دوسش داری و از دست بدی

چون که دلم و شکستی میرم از خدا

می خوام که عشقم و زودتر بهم بدی

دلم و شکستی رفتی که حالا تاریک و سردم

میرم از پیشت یه روزی

میرم و بر نمی گردم

نمی دونی نمی تونی

نمی دونی نمیتونی

اینو از چشام بخونی

نمی دونی نمی تونی

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

نمی دونی نمیتونی

اینو از چشام بخونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو