loading...

دی جی موزیک

آهنگ بارون مجید رکنی » شاعر : محمد فرید ناصریدانلود موزیک ویدیو بارونبازم امشب دوباره داره بارون می بارهدلم هواتو کرده دیگه طاقت ندارهبه یاد بوسه هامون می خونم از دل و جونیادش بخیر قدیما من و تو

حسین بازدید : 11 سه شنبه 06 آبان 1399

آهنگ بارون مجید رکنی
» شاعر : محمد فرید ناصری

دانلود موزیک ویدیو بارون
بازم امشب دوباره
داره بارون می باره
دلم هواتو کرده
دیگه طاقت نداره
به یاد بوسه هامون
می خونم از دل و جون
یادش بخیر قدیما
من و تو زیر بارون
بارون یه یادگاره
تورو یادم میاره
یه عاشق شکسته
یه عشق نیمه کاره
بارون یه یادگاره
تورو یادم میاره
یه عاشق شکسته
یه عشق نیمه کاره


قطره قطره خاطره
لحظه به لحظه یاد تو
کاشکی میشد تو بفهمی
حس این دقایقو
قطره قطره خاطره
لحظه به لحظه یاد تو
کاشکی میشد تو بفهمی
حس این دقایقو

حالا هرجا که هستی
با هرکی که نشستی
خدا پشت و پناهت
هنوز تو قلبم هستی

قسم به بوسه هامون
به جون هردوتامون
برای من همیشه
تویی معنی بارون
قسم به بوسه هامون
به جون هردوتامون
برای من همیشه
تویی معنی بارون
تویی معنی بارون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو