loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ دروازه ره باز هاکنین ابی عالی   کنج خنه نیشمه من کمه نفرین ناله دارمه ساقی دکن پیکه منسه سنگین ناله دارمه مثالی انگشتر بورده می نگین ناله دارمه دروازه ره باز هاکنین قشنگ دلبره بو

حسین بازدید : 9489 دوشنبه 05 آبان 1399

دانلود آهنگ دروازه ره باز هاکنین ابی عالی

 

کنج خنه نیشمه من کمه نفرین ناله دارمه
ساقی دکن پیکه منسه سنگین ناله دارمه
مثالی انگشتر بورده می نگین ناله دارمه
دروازه ره باز هاکنین قشنگ دلبره بوینم
شی یار شی سرور بوینم بیمه در به دره بوینم
دروازه ره باز هاکنین دلیل مستیه بمیرم
شوی بی خویی بمیرم دلیل مستیه بمیرم
اشونه مستی هلا مه سر دره تره اشمه فکرای دیگر دره
هزار تا آرزو ونه ور دره می یار چند ساله می جا قهر دره
امشو برو کیجا فرار هاکنیم خلوت جا با هم قرار هاکنیم
طناب بیرم گردن دار هاکنی بین حرف مردم دیوار هاکنی
دل تنه روانیه بازی ته جدایی آه من امشو خیلی بدتر از تنهاییه
فاز من امشو فقط فاز عرق خوریه مه سینه دره ترکنه دلبر تره حالیه
می حال خراب می حال خراب می حال خرابه دلبر
کاری که با من هاکردی وه مثل خوابه دلبر
اینروزا تسکین می دل قرص اعصابه دلبر
مثل آبی خوردن خورمه شرابه دلبر
ساقی بریز می پیکه دل آه و ناله دارنه
از نامردی روزگار دل خیلی گله دارنه
خنجر بزو از پشت به من دل دیوونه دارنه
ساقی می زخم دل گله دست زمونه دارنه
زخم زمون بخردمه چند بار از درد بمردمه خدا راهی نشون هاده شعله بمه دوردمه

 

 

 

دانلود

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو