loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ نازت را خریدارم من ( اون چشما گرفتارم کرد) از مجتبی جعفری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ عاشقانه بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : نازت را خریدارم من اون چشما گرفتارم کرد هی در دام تو افت

حسین بازدید : 49 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ نازت را خریدارم من ( اون چشما گرفتارم کرد) از مجتبی جعفری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ عاشقانه بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

نازت را خریدارم من اون چشما گرفتارم کرد

هی در دام تو افتادو همه شب فکر تو بیدارم کرد

نازت را خریدارم من شدی دنیای منو تو کم کم

همه هوش و حواسم بردی محو چشمان تو میشم هر دم

شاه دلم جان منی ماه تابان منی تو

من طلب عشق تو را به که گویم که مرا پس نزنی تو

شاه دلم جان منی ماه تابان منی تو

من طلب عشق تو را به که گویم که مرا پس نزنی تو

دلبر جان تو نفس های منی پا بر جام تا تو دلدار منی

گر صد بار دگر آیی سر راهم جز دلت چیزی نخواهم

منه مغرور و چه کردی پای عشقت رو به راهم

شاه دلم جان منی ماه تابان منی تو

من طلب عشق تو را به که گویم که مرا پس نزنی تو

شاه دلم جان منی ماه تابان منی تو

من طلب عشق تو را به که گویم که مرا پس نزنی تو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو