loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ چقدر دیر اومدی بارون تموم شد از آوا آرمان فر با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ احساسی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چقدر دیر اومدی بارون تموم شد دل لیلائیه مجنون تموم شد چقدر دیر اومدی

حسین بازدید : 11 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ چقدر دیر اومدی بارون تموم شد از آوا آرمان فر با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ احساسی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چقدر دیر اومدی بارون تموم شد

دل لیلائیه مجنون تموم شد

چقدر دیر اومدی اون عشق پر زد

غمای اون دل ویرون تموم شد

چقدر دیر اومدی احساس من مرد

از آغوش دلم اسم تو خط خورد

چقدر دیر اومدی گلدون یادت

شکسته و یاس رویای تو پژمرد

چقدر گفتم ولی افسوس انگار

نمیدیدی من و نمیشنیدی

تو اون رویا که من غرق تو بودم

برای دیگرون ساحل کشیدی

چقدر این دل دلش میخواس تو بارون

بدون چتر با تو هم قدم شه

چقدر گفتم تو نشنیدی میمیرم

اگه حتی یه تار از موت کم شه

چقدر دیر اومدی حرفی ندارم

بگم با تو بجز خدانگهدار

ولی یادت نره یک عمره هر روز

چقدر حسرت کشیدم واسه دیدار

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو