دانلود آهنگ محسن چاوشی پریشان
Download Music Mohsen Chavoshi Parishan

آهنگ محسن چاوشی بنام پریشان

ای روی دلارایت مجموعه زیبایی

مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

دانلود آهنگ محسن چاوشی پریشان

 

متن آهنگ پریشان از محسن چاوشی

آن دوست که من دارم وان یار که من دانم
شیرین دهنی دارد دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من کان شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم گل بر سرش افشانم

ای روی دلارایت مجموعه زیبایی
Ey Rooye Delarayat Majmooeye Zibaei

مجموع چه غم دارد از من که پریشانم
Majmooe Che Gham Darad Az Man Ke Parishanam

از من که پریشانم
Az Man Ke Parishanam

ترانه آهنگ پریشان از محسن چاوشی

دریاب که نقشی ماند از طرح وجود من
چون یاد تو می‌آرم خود هیچ نمی‌مانم

ای خوبتر از لیلی بیمست که چون مجنون
عشق تو بگرداند در کوه و بیابانم

یک پشت زمین دشمن گر روی به من آرند
Yek Posht Zamin Doshman Gar Rooye Be Man Arand

از روی تو بیزارم گر روی بگردانم
Az Rooye To Bizaram Gar Rooy Begardanam

یک پشت زمین دشمن گر روی به من آرند
Yek Posht Zamin Doshman Gar Rooye Be Man Arand

از روی تو بیزارم گر روی بگردانم
Az Rooye To Bizaram Gar Rooy Begardanam