loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ دردت به جونم دلم تنگ شده واست از شهاب لرستانی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دردت به جونم دلم تنگ شده واست آروم جونم دلم نداره طاقت دردت به جونم د

حسین بازدید : 47 سه شنبه 22 مهر 1399

دانلود آهنگ دردت به جونم دلم تنگ شده واست از شهاب لرستانی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دردت به جونم دلم تنگ شده واست

آروم جونم دلم نداره طاقت

دردت به جونم دلم تنگ شده واست

آروم جونم دلم نداره طاقت

کابوس بی تو برام شده یه عادت

دیگه ندارم خدا یه خواب راحت

میترسه این دل بدون تو یه ساعت

بهونی تو برام شده یه عادت

ساقی کجایی جونم به لب رسیده

دشمن نامرد داداشمو دریده

امشب خرابم بریز لب ریز دردم

گلچین روزگار عجب گلی رو چیده

گلچین روزگار عجب گلی رو چیده

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو