دانلود آهنگ جدید محسن ملک محمد نیمه گمشده

Download New Music Mohsen Malek Mohammad Nimeh Gomshode

آهنگ جدید محسن ملک محمد بنام نیمه گمشده

من که باورمو نگاههای ترممو حتی دنیامو و نفسها و هوش سرمو دادم به دریای موهات

لابلای خنده هات اومدم ی دل بشم بهت بگم

دانلود آهنگ جدید محسن ملک محمد نیمه گمشده

 

متن آهنگ نیمه گمشده از محسن ملک محمد

من که باورمو نگاههای ترممو حتی دنیامو و نفسها و هوش سرمو دادم به دریای موهات

man ke bavaramo negahhayetaramo donyamo nafasha o hosh daramo dadam be daryaye mohat

لابلای خنده هات اومدم ی دل بشم بهت بگم

labelaye khandehat oumadam ye del pisham behet begam

من تورو دوست دارم تورو

man toro dost daram toro

من نگاه تو دوسش دارم نرو من تورو دوست دارم تورو خدا بد نشو از کنار من نرو

man negah toro dosesh daram naro man toro sodt daram torokhoda bad nasho az kenar man naro

کاشکی که بارون بزنه دوباره رو موهات یکی بیقراره زوم زوم نگات کنه

kashki ke baron bezane dobare ro mohat yeki bigharare zom zom negat kone

عزیزم صدات کنه نیمه ی گمشده شی جونشو فدات کنه جونشو فدات کنه

azizam sedat kone nimeye gomshode shi jonesho fadat kone jonesho fadat kone

من تورو دوست دارم تورو

man toro dost daram toro

من نگاه تو دوسش دارم نرو من تورو دوست دارم تورو خدا بد نشو از کنار من نرو

man negah toro dosesh daram naro man toro sodt daram torokhoda bad nasho az kenar man naro

من تورو دوست دارم تورو

man toro dost daram toro

من نگاه تو دوسش دارم نرو من تورو دوست دارم تورو خدا بد نشو از کنار من نرو

man negah toro dosesh daram naro man toro sodt daram torokhoda bad nasho az kenar man naro

ترانه آهنگ نیمه گمشده از محسن ملک محمد

کاشکی که بارون بزنه دوباره رو موهات یکی بیقراره زوم زوم نگات کنه

kashki ke baron bezane dobare ro mohat yeki bigharare zom zom negat kone

عزیزم صدات کنه نیمه ی گمشده شی جونشو فدات کنه جونشو فدات کنه

azizam sedat kone nimeye gomshode shi jonesho fadat kone jonesho fadat kone

من تورو دوست دارم تورو

man toro dost daram toro

من نگاه تو دوسش دارم نرو من تورو دوست دارم تورو خدا بد نشو از کنار من نرو

man negah toro dosesh daram naro man toro sodt daram torokhoda bad nasho az kenar man naro

من تورو دوست دارم تورو

man toro dost daram toro

من نگاه تو دوسش دارم نرو من تورو دوست دارم تورو خدا بد نشو از کنار من نرو

man negah toro dosesh daram naro man toro sodt daram torokhoda bad nasho az kenar man naro