دانلود آهنگ جدید محسن حسینی دلتنگی

Download New Music Mohsen Hosseini Deltangi

آهنگ جدید محسن حسینی بنام دلتنگی

من که نیستم کی به دلتنگی تو سر میزنه

وقتی غمگینه دلت پیش تو پر پر میزنه

دانلود آهنگ جدید محسن حسینی دلتنگی

 

متن آهنگ دلتنگی از محسن حسینی

این روزا کی جای من موهاتو شونه میکنه

in rooza ki jaye man mohato shone mikone

واسه بوسیدن تو عشقو بهونه میکنه

vase bosidane to eshgho bahone mikone

این روزا کی جای من تورو نوازش میکنه

in rooza ki jaye man to ro navazesh mikone

وقتی چشمای تورو داره ستایش میکنه

vaghti cheshmaye to ro dare setayesh mikone

من که نیستم کی به دلتنگی تو سر میزنه

man ke nistam ki be deltangi ye to sar mizane

وقتی غمگینه دلت پیش تو پر پر میزنه

vaghti ghamgine delet pishe to par par mizane

کی به اندازه ی من از این جدایی دلخوره

ki be andazeye man az in jodaei delkhore

واسه تنهایی تو این همه غصه میخوره

vase tanhaeiye to in hame ghose mikhore

ترانه آهنگ دلتنگی از محسن حسینی

میدونم تو هم هنوز ی وقتایی مثل منی

midonam to ham hanooz ye vaghtaei mesle mani

یا به در خیره شدی یا داری گریه میکنی

ya be dar khire shodi ya dari gerye mikoni

من نشستم پای تو تو هم نشستی پای من

man neshastam paye to to ham neshasti paye man

من با تو زنده ام و تو با ترانه های من

man ba to zendeamo to ba tarane haye man

من که نیستم کی به دلتنگی تو سر میزنه

man ke nistam ki be deltangi ye to sar mizane

وقتی غمگینه دلت پیش تو پر پر میزنه

vaghti ghamgine delet pishe to par par mizane

کی به اندازه ی من از این جدایی دلخوره

ki be andazeye man az in jodaei delkhore

واسه تنهایی تو این همه غصه میخوره

vase tanhaeiye to in hame ghose mikhore