دانلود آهنگ محسن یاحقی گل ناز

Download Music Mohsen Yahaghi Gole Naz

آهنگ محسن یاحقی بنام گل ناز

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره

وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

دانلود آهنگ محسن یاحقی گل ناز

 

متن آهنگ گل ناز از محسن یاحقی

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره

وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

اگه گاهی دوری قسمت ماست عشقم فکر دلتنگی نباش عشقت اینجاست عشقم

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz

با بهونه های من سهل یا آسون سر کن اگه میگم عاشقم عشقمو باور کن

وقتی میگم بیقرارتم حرف بزن تو با صدات منو آروم تر کن

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره

وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

اگه گاهی دوری قسمت ماست عشقم فکر دلتنگی نباش عشقت اینجاست عشقم

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz

ترانه آهنگ گل ناز از محسن یاحقی

وقتی نیستی پیشم نفسم میگیره شوقه خنده انگار رو لبام میمیره

وقتی جای خالیت پیشه من معلومه تو چشام اشک اما دله من آرومه

اگه گاهی دوری قسمت ماست عشقم فکر دلتنگی نباش عشقت اینجاست عشقم

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz

گل ناز گل ناز با دله عاشقم بساز وقتی میری از پیشه من این دله من تنگ میشه باز

gole naz gole naz ba dele ashegham besaz vaghti miri az pishe man in dele man tang mishe baz