دانلود آهنگ محسن رزاقی نمیشه تو نباشی

Download Music Mohsen Razaghi Nemishe To Nabashi

آهنگ محسن رزاقی بنام نمیشه تو نباشی

وقتی تو رو میبینم دستو دلم میلرزه نمیشه تو نباشی حتی پیشم یه لحظه

عاشقت شدم من همه دنیا میدونن قول میدم همیشه کنار تو بمونم

دانلود آهنگ محسن رزاقی نمیشه تو نباشی

 

متن آهنگ نمیشه تو نباشی از محسن رزاقی

وقتی تو رو میبینم دستو دلم میلرزه نمیشه تو نباشی حتی پیشم یه لحظه

عاشقت شدم من همه دنیا میدونن قول میدم همیشه کنار تو بمونم

یه حسه قشنگی به دله من دادی خوشحالم که میبینم کنارم شادی

این حسه قشنگو آره مدیونه توام تو یه فرشته ای از آسمون افتادی

وقتی پیشمی کنار تو آرومم خیلی دوست دارم قدر تو رو میدونم

vaghti pishami kenare to aroomam kheyli dooset daram ghadre toro midoonam

تو واسه دله من یه حسه فوق العاده ای همیشه پیشتم کنار تو می مونم

to vase dele man ye hese fogholadei hamishe pishetam kenare to mimoonam

آره تو میدونی چقدر رو تو حساسم آره دنیامی من تو رو میشناسم

تمومه زندگیمو تو بخوای میدم برات من همون میشم همونی که دلت بخواد

من همون میشم همونی که دلت بخواد

یه حسه قشنگی به دله من دادی خوشحالم که میبینم کنارم شادی

این حسه قشنگو آره مدیونه توام تو یه فرشته ای از آسمون افتادی

وقتی پیشمی کنار تو آرومم خیلی دوست دارم قدر تو رو میدونم

vaghti pishami kenare to aroomam kheyli dooset daram ghadre toro midoonam

تو واسه دله من یه حسه فوق العاده ای همیشه پیشتم کنار تو می مونم

to vase dele man ye hese fogholadei hamishe pishetam kenare to mimoonam

وقتی تو رو میبینم دستو دلم میلرزه نمیشه تو نباشی حتی پیشم یه لحظه

عاشقت شدم من همه دنیا میدونن قول میدم همیشه کنار تو بمونم

یه حسه قشنگی به دله من دادی خوشحالم که میبینم کنارم شادی

این حسه قشنگو آره مدیونه توام تو یه فرشته ای از آسمون افتادی

وقتی پیشمی کنار تو آرومم خیلی دوست دارم قدر تو رو میدونم

vaghti pishami kenare to aroomam kheyli dooset daram ghadre toro midoonam

تو واسه دله من یه حسه فوق العاده ای همیشه پیشتم کنار تو می مونم

to vase dele man ye hese fogholadei hamishe pishetam kenare to mimoonamc

ترانه آهنگ نمیشه تو نباشی از محسن رزاقی

یه حسه قشنگی به دله من دادی خوشحالم که میبینم کنارم شادی

این حسه قشنگو آره مدیونه توام تو یه فرشته ای از آسمون افتادی

وقتی پیشمی کنار تو آرومم خیلی دوست دارم قدر تو رو میدونم

vaghti pishami kenare to aroomam kheyli dooset daram ghadre toro midoonam

تو واسه دله من یه حسه فوق العاده ای همیشه پیشتم کنار تو می مونم

to vase dele man ye hese fogholadei hamishe pishetam kenare to mimoonam