دانلود آهنگ محسن رزاقی شریک عشق

Download Music Mohsen Razaghi Sharike Eshgh

آهنگ محسن رزاقی بنام شریک عشق

با تو زندگیه من بی مرزه دنیا بی تو یه دروغه محضه

ازم دور نشو حتی یک لحظه ازم دور میشی دلم میلرزه

دانلود آهنگ محسن رزاقی شریک عشق

 

متن آهنگ شریک عشق از محسن رزاقی

با تو زندگیه من بی مرزه دنیا بی تو یه دروغه محضه

ازم دور نشو حتی یک لحظه ازم دور میشی دلم میلرزه

با تو من خیلی آرومم امشب تو شدی تنها شریکم عشقم

با تو دنیای عجیبی دارم کاش همیشه بمونی کنارم

تو که از چشمام میفهمی منو با چشمات میگیری نبضمو

تو که هستی خوبه حاله من ول نکن هیچ موقع دستمو

تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم

تو رو دوست دارم تویی عشقه من تویی خوبه من

تویی جونه من تویی خوبه من تو رو دوست دارم

toee joone man toee khoobe man toro doost daram

تو رو دوست دارم واسه قلبه من دیگه راهی نیست

toro doost daram vase ghalbe man dige rahi nist

با تو من خیلی آرومم امشب تو شدی تنها شریکم عشقم

با تو دنیای عجیبی دارم کاش همیشه بمونی کنارم

تو که از چشمام میفهمی منو با چشمات میگیری نبضمو

تو که هستی خوبه حاله من ول نکن هیچ موقع دستمو

تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم

تو رو دوست دارم تویی عشقه من تویی خوبه من

تویی جونه من تویی خوبه من تو رو دوست دارم

toee joone man toee khoobe man toro doost daram

تو رو دوست دارم واسه قلبه من دیگه راهی نیست

toro doost daram vase ghalbe man dige rahi nist

ترانه آهنگ شریک عشق از محسن رزاقی

تو که هستی خوبه حاله من ول نکن هیچ موقع دستمو

تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم , تو رو دوست دارم

تو رو دوست دارم تویی عشقه من تویی خوبه من

تویی جونه من تویی خوبه من تو رو دوست دارم

toee joone man toee khoobe man toro doost daram

تو رو دوست دارم واسه قلبه من دیگه راهی نیست

toro doost daram vase ghalbe man dige rahi nist