دانلود آهنگ جدید رامین پرستش کاش

Download New Music Ramin Parastesh kash

آهنگ جدید رامین پرستش بنام کاش

کاش یکمی بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم
اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم کاش یکی 

دانلود آهنگ جدید رامین پرستش کاش

 

متن آهنگ کاش از رامین پرستش

کاش یکمی بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم
kash ikmi baron biad o baron biad ta arom bshm
اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم کاش یکی بود میفهمید این دردا و این حرفهای من
asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm kash iki bod mifhmid ain drda o ain hrfhai mn
همه جونمو دادم نشد دنیای من کاش همیشه باهم بودیم و با من بودی و هم پای من
hmh jonmo dadm nshd dniai mn kash hmishh bahm bodim o ba mn bodi o hm pai mn
کاش همیشه دردهای من کم میشدش با حرفهات یکم کاشکی بودی میدیدی که هرجای شهرو من دنبالتم
kash hmishh drdhai mn km mishdsh ba hrfhat ikm kashki bodi mididi ke hrjai shhro mn dnbaltm
تو همون آدم نبودی میگفتی من رویایتم کاش همیشه بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم
to hmon adm nbodi migfti mn roiaitm kash hmishh baron biad o baron biad ta arom bshm
اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم تو کوچه های شهرم بدجوری که خستم
asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm to kochh hai shhrm bdjori ke khstm
کاش یکمی بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم
kash hmishh baron biad o baron biad ta arom bshm asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm
کاش یکی بود میفهمید این دردا و این حرفهای من همه جونمو دادم نشد دنیای من
kash iki bod mifhmid ain drda o ain hrfhai mn hmh jonmo dadm nshd dniai mn
کاش صدامو میشنید میگفت که برگرد کنارم آرامشم کاش دل من سنگ میشد راحت میرفتم آروم بشم
kash sdamo mishnid migft ke brgrd knarm aramshm kash dl mn sng mishd raht mirftm arom bshm
من هنوزم حرفش میاد توو خونمون دلتنگ میشم کاش میفهمید بدجوری تو رویاهامم درگیرشم
mn hnozm hrfsh miad too khonmon dltng mishm kash mifhmid bdjori to roiahamm drgirshm
کاش همیشه بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم
kash hmishh baron biad o baron biad ta arom bshm asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm

ترانه آهنگ کاش از رامین پرستش

کاش یکمی بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم
kash hmishh baron biad o baron biad ta arom bshm asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm
کاش یکی بود میفهمید این دردا و این حرفهای من همه جونمو دادم نشد دنیای من
kash iki bod mifhmid ain drda o ain hrfhai mn hmh jonmo dadm nshd dniai mn
کاش صدامو میشنید میگفت که برگرد کنارم آرامشم کاش دل من سنگ میشد راحت میرفتم آروم بشم
kash sdamo mishnid migft ke brgrd knarm aramshm kash dl mn sng mishd raht mirftm arom bshm
من هنوزم حرفش میاد توو خونمون دلتنگ میشم کاش میفهمید بدجوری تو رویاهامم درگیرشم
mn hnozm hrfsh miad too khonmon dltng mishm kash mifhmid bdjori to roiahamm drgirshm
کاش همیشه بارون بیاد و بارون بیاد تا آروم بشم اسم تو که هرجا میاد بدجوری من داغون میشم
kash hmishh baron biad o baron biad ta arom bshm asm to ke hrja miad bdjori mn daghon mishm