دانلود آهنگ مرتضی پاشایی میمیرم

Download Music Morteza Pashaei Mimiram

آهنگ مرتضی پاشایی بنام میمیرم

با دلم دیگه بازی نکن با چشات منو راضی نکن

که بری از خونه ی من می میرم

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی میمیرم

 

متن آهنگ میمیرم از مرتضی پاشایی

آخه عاشقم میدونی بگو همیشه میمونی نرو
دیوونه ی من بری می میرم

نزار اشکاتو ببینم عزیزم نازنینم دیگه طاقت ندارم می میرم
نرو یکی یکدونه ی من سر بزار روی شونه ی من
پیش من دیگه گریه نکن می میرم

با دلم دیگه بازی نکن با چشات منو راضی نکن

Ba delam dige bazi nakon ba cheshat mano razi nakon

که بری از خونه ی من می میرم

Ke beri az khoneye man mimiram

ترانه آهنگ میمیرم از مرتضی پاشایی

آخه عاشقم میدونی،بگو همیشه میمونی نرو
دیوونه ی من بری می میرم

نزار اشکاتو ببینم عزیزم نازنینم دیگه طاقت ندارم می میرم
نرو یکی یکدونه ی من سر بزار روی شونه ی من
پیش من دیگه گریه نکن می میرم

با دلم دیگه بازی نکن با چشات منو راضی نکن

Ba delam dige bazi nakon ba cheshat mano razi nakon

که بری از خونه ی من می میرم

Ke beri az khoneye man mimiram