دانلود آهنگ مرتضی پاشایی شاید بپرسی

Download Music Morteza Pashaei Shayad Beporsi

آهنگ مرتضی پاشایی بنام شاید بپرسی

شایـد بپرسی از خودت چی شد که بی نشون شدم

برای دل کندن ازت ندیدی نصف جون شدم

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی شاید بپرسی

 

متن آهنگ شاید بپرسی از مرتضی پاشایی

شاید بپرسی از خودت کجام و در چه حالی ام
برای دلخوشیت میگم خوش باش عزیزم عالیم

اما حقیقت اینه که بدون تو شکسته ام
رو مرز مرگ و زندگی بدون تو نشسته ام

شایـد بپرسی از خودت چی شد کجا رفته صدام
حق بده بهم که بعد تو نخوام با دنیا راه بیام

شایـد بپرسی از خودت چی شد که بی نشون شدم

Shayad beporsi az khodet chi shod ke bi neshon shodam

برای دل کندن ازت ندیدی نصف جون شدم

Baraye del kandan azat nadidi nesfe jon shodam

ترانه آهنگ شاید بپرسی از مرتضی پاشایی

شاید بپرسی از خودت کجام و در چه حالی ام
برای دلخوشیت میگم خوش باش عزیزم عالیم

اما حقیقت اینه که بدون تو شکسته ام
رو مرز مرگ و زندگی بدون تو نشسته ام

شایـد بپرسی از خودت چی شد کجا رفته صدام
حق بده بهم که بعد تو نخوام با دنیا راه بیام

شایـد بپرسی از خودت چی شد که بی نشون شدم

Shayad beporsi az khodet chi shod ke bi neshon shodam

برای دل کندن ازت ندیدی نصف جون شدم

Baraye del kandan azat nadidi nesfe jon shodam