دانلود آهنگ مرتضی پاشایی و رضا صوفی اشتباهی

Download Music Morteza Pashaei & Reza Soufi Eshtebahi

آهنگ مرتضی پاشایی و رضا صوفی بنام اشتباهی

دیگه از خودم از همه خسته ام از افسردگی های بعد از شکست

از اون خنده که رو لبای تو بود از اون اشکی که تو چشام حلقه بست

ترانه:مهرزاد امیرخانی+آهنگ:مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی و رضا صوفی اشتباهی

 

متن آهنگ اشتباهی از مرتضی پاشایی و رضا صوفی

نگاه کن که اشکای تنهاییام داره عمر چشمامو کم میکنه
لب ساحل خیس دریا و باز داره خاطراتت خفم میکنه

نمیفهمی سنگینیه طعنه رو چقدر سخته که حرف مردم بشی
میخوام راهمو اشتباهی برم کجا گم شم از خاطرم گم بشی

قدم میزدیم و قسم دادمت منو دست این چتر تنها نده
تو خندیدی و رفتی یادت نموند دلو زیر بارون شکستن بده

دیگه از خودم از همه خسته ام از افسردگی های بعد از شکست

Dige az khodam az hame khasteam az afsordegi haye baad az shekast

از اون خنده که رو لبای تو بود از اون اشکی که تو چشام حلقه بست

Az on khande ke ro labaye to bood az on ashki ke too chesham halghe bast

ترانه آهنگ اشتباهی از مرتضی پاشایی و رضا صوفی

من اونقد دلشوره دارم برات که زخمامو با تو نمک میزنم
نمیشه نمیخوام از این خاطره بدون حضور تو دل بکنم
ازم دوری و سرنوشت منم یه جا دور از اینجا رقم میخوره
بدون اونکه وابسته کردی شو زود ازش دل بریدی ازت دلخوره
قدم میزدیمو قسم دادمت منو دست این چتر تنها نده
تو خندیدی و رفتی یادت نموند دلو زیر بارون شکستن بده

دیگه از خودم از همه خسته ام از افسردگی های بعد از شکست

Dige az khodam az hame khasteam az afsordegi haye baad az shekast

از اون خنده که رو لبای تو بود از اون اشکی که تو چشام حلقه بست

Az on khande ke ro labaye to bood az on ashki ke too chesham halghe bast