loading...

دی جی موزیک

نامه هاتو من تا سحر خوندم رفتی از پیشم مادر تنها من موندم رفتی از پیشم مادر تنها من موندم مادرم دوری داغ سینه ام شد مادرم دوری داغ سینه ام شد این جگر شد پاره پاره این دلم خون شد این جگر شد پاره

حسین بازدید : 31 سه شنبه 25 شهریور 1399

نامه هاتو من تا سحر خوندم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

مادرم دوری داغ سینه ام شد

مادرم دوری داغ سینه ام شد

این جگر شد پاره پاره این دلم خون شد

این جگر شد پاره پاره این دلم خون شد

نامه هاتو من تا سحر خوندم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

بی تو مادر جان این پر غم

بی تو مادر جان این پر غم

شد روانه اشک من دردم خدا نشد کم

شد روانه اشک من دردم خدا نشد کم

نامه هاتو من تا سحر خوندم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

کاش میدونستم قدرتو مادر

کاش میدونستم قدرتو مادر

این چه داغی بود که از پیشم رفتی مادر

این چه داغی بود که از پیشم رفتی مادر

نامه هاتو من تا سحر خوندم

نامه هاتو من خیلی دوست دارم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

رفتی از پیشم مادر تنها من موندم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو