loading...

دی جی موزیک

خسته شدم از این همه نیرنگ تو فقط برو هرچی که دارم مال تو خسته شدم از این همه در به دری دیگه مهم نیست که ندارمت تورو خسته شدم از این همه نیرنگ تو فقط برو هرچی که دارم مال تو خسته شدم از این همه د

حسین بازدید : 19 سه شنبه 25 شهریور 1399

خسته شدم از این همه نیرنگ تو

فقط برو هرچی که دارم مال تو

خسته شدم از این همه در به دری

دیگه مهم نیست که ندارمت تورو

خسته شدم از این همه نیرنگ تو

فقط برو هرچی که دارم مال تو

خسته شدم از این همه در به دری

دیگه مهم نیست که ندارمت تورو

خسته شدم از این همه نیرنگ تو

فقط برو هرچی که دارم مال تو

خسته شدم از این همه در به دری

دیگه مهم نیست مهم نیست که ندارمت تورو

دلم صدپاره شده به تو آواره شده

هرروز به یک جور میسوزونی

دل من خسته شده مرغ پر بسته شده

دیگه همینه که هستی

نمیشه از تو رد بشم به جورت پا بسته شدم

واست مهم نبود که بودم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو