loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ مست مستم ای دل (برنو تو دستم ای دل) از قنبر نارویی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ سیستانی جنوبی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : مست مستم ای دل برنو تو دستم ای دل مست مستم ای دل برنو تو

حسین بازدید : 2491 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود آهنگ مست مستم ای دل (برنو تو دستم ای دل) از قنبر نارویی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ سیستانی جنوبی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

مست مستم ای دل برنو تو دستم ای دل

مست مستم ای دل برنو تو دستم ای دل

یاغ دولت بودم مو دار میبستم ای دل

یاغ دولت بودم مو دار میبستم ای دل

مو خودم رستمم آقام سید خمی دل

سر بشکسته ی مرا دشمن چشیده ای دل

سر بشکسته ی مرا دشمن چشیده ای دل

مست مستم ای دل کلاش به دوشم ای دل

مست مستم ای دل کلاش به دوشم ای دل

یاغ دولت بودم مو دار میبستم ای دل

یاغ دولت بودم مو دار میبستم ای دل

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو