دانلود آهنگ شهرام کاشانی برو برو

Download Music Shahram Kashani Boro Boro

آهنگ شهرام کاشانی بنام برو برو

چرا گذاشتی رفتی برو برو چرا گذاشتی رفتی برو برو

من تو رو میخواستم واسه تمام زندگیم

دانلود آهنگ شهرام کاشانی برو برو

متن آهنگ برو برو از شهرام کاشانی

چرا گذاشتی رفتی برو برو چرا گذاشتی رفتی برو برو

من تو رو میخواستم واسه تمام زندگیم

بهترین روزامو چه ساده ازش تو گذشتی

چرا گذاشتی منو با تنهایام چجوری دلت آمد بگی فقط انو میخوام

آره من باید میگفتم میخوامت واسه هوس

چه اشتباهی کردم باورش سخته برام

برو برو برو دیگه نمیخوام دیگه باورت سخته برام

boro boro boro dige nemikham dige bavaret sakhte baram

دیگه نمیخوام حتی یه لحظه بشم خام اون چشمایه سیاه

dige nemikham hat ye lahze besham khame un cheshaye siyah

دلت دیگه مال من نیست نگو اشکام برات آخه کم نیست

نگو دلت برام میسوزه مگه قلب تو از سنگ نیست

برو برو برو دیگه نمیخوام دیگه باورت سخته برام

دیگه نمیخوام حتی یه لحضه بشم خام اون چشمایه سیاه

چرا گذاشتی رفتی برو برو چرا گذاشتی رفتی برو برو

من تو رو میخواستم واسه تمام زندگیم

بهترین روزامو چه ساده ازش تو گذشتی

چرا گذاشتی منو با تنهایام چجوری دلت آمد بگی فقط انو میخوام

آره من باید میگفتم میخوامت واسه هوس

چه اشتباهی کردم باورش سخته برام

برو برو برودیگه نمیخوام دیگه باورت سخته برام

دیگه نمیخوام حتی یه لحضه بشم خام اون چشمایه سیاه

دلت دیگه مال من نیست نگو اشکام برات آخه کم نیست

نگو دلت برام میسوزه مگه قلب تو از سنگ نیست

برو برو برو دیگه نمیخوام دیگه باورت سخته برام

boro boro boro dige nemikham dige bavaret sakhte baram

دیگه نمیخوام حتی یه لحظه بشم خام اون چشمایه سیاه

dige nemikham hat ye lahze besham khame un cheshaye siyah

ترانه آهنگ برو برو از شهرام کاشانی

دیگه نمیخوام حتی یه لحضه بشم خام اون چشمایه سیاه

دلت دیگه مال من نیست نگو اشکام برات آخه کم نیست

نگو دلت برام میسوزه مگه قلب تو از سنگ نیست

برو برو برو دیگه نمیخوام دیگه باورت سخته برام

boro boro boro dige nemikham dige bavaret sakhte baram

دیگه نمیخوام حتی یه لحظه بشم خام اون چشمایه سیاه

dige nemikham hat ye lahze besham khame un cheshaye siyah