loading...

دی جی موزیک

,    ,    متن اهنگ گفتم پرو بالم ده,    کلیپ گفتم پرو بالم ده کنارت میمونم بابا,    کلیپ تو فقط پرو بالم ده کنارت میمونم بابا,  &n

حسین بازدید : 1637 یکشنبه 12 مرداد 1399


,   
,    متن اهنگ گفتم پرو بالم ده
,    کلیپ گفتم پرو بالم ده کنارت میمونم بابا
,    کلیپ تو فقط پرو بالم ده کنارت میمونم بابا
,    متن اهنگ بابا بی وفا بودم از سعید کریمی
,    متن آهنگ غمگین بابا بی وفا بودم از خوانند ناشناس
,    کلیپ بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره
,    متن کلیپ بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره
,    کلیپ بابا بی وفا بودم
,    متن اهنگ بشم قربون دستایی از سعید کریمی

,   







برچسب ها متن اهنگ گفتم پرو بالم ده کلیپ گفتم پرو بالم ده کنارت میمونم بابا کلیپ تو فقط پرو بالم ده کنارت میمونم بابا متن اهنگ بابا بی وفا بودم از سعید کریمی متن آهنگ غمگین بابا بی وفا بودم از خوانند ناشناس کلیپ بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره متن کلیپ بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره کلیپ بابا بی وفا بودم متن اهنگ بشم قربون دستایی از سعید کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو