loading...

دی جی موزیک

,    تکست آهنگ نگرانم صنما,    شعر بخدا از من دیوانه تو دیوانه تری از کیست,    متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست,    متن اهنگ من به

حسین بازدید : 87 دوشنبه 06 مرداد 1399


,    تکست آهنگ نگرانم صنما
,    شعر بخدا از من دیوانه تو دیوانه تری از کیست
,    متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست
,    متن اهنگ من به دیوانه بودن از تو سرم
,    صنما زلف پریشان تو را شانه کنم
,    تکست آهنگ پرواز همای
,    تکست آهنگ تو بگو از همای
,    متن ترانه های گیلکی همای
,    فول آلبوم همای
,    متن آهنگ
,   







برچسب ها تکست آهنگ نگرانم صنما شعر بخدا از من دیوانه تو دیوانه تری از کیست متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست متن اهنگ من به دیوانه بودن از تو سرم صنما زلف پریشان تو را شانه کنم تکست آهنگ پرواز همای تکست آهنگ تو بگو از همای متن ترانه های گیلکی همای فول آلبوم همای متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو