loading...

دی جی موزیک

شاید اگر دائم بودی کنارمیه روز میدیدم که دوست ندارممیخوام برم که تا ابد بمونمسخته برای هردو مون میدونمشاید اگر دائم بودی کنارمیه روز میدیدم که دوست ندارممیخوام برم که تا ابد بمونمسخته برای هردو مون می

حسین بازدید : 13 دوشنبه 02 تیر 1399

شاید اگر دائم بودی کنارم
یه روز میدیدم که دوست ندارم
میخوام برم که تا ابد بمونم
سخته برای هردو مون میدونم
شاید اگر دائم بودی کنارم
یه روز میدیدم که دوست ندارم
میخوام برم که تا ابد بمونم
سخته برای هردو مون میدونم

فکر نکنی دوری و اینجا نیستی
قلب من اونجاست تو تنها نیستی
خودم میرم عکسام تو قابه
میشنوه حرفو ولی بی جوابه
رفتن من شاید یه امتحانه
واسه شناخت تو تو این زمونه
غصه نخور زندگی رنگارنگه
یه وقتایی تو شدنم قسنگه
مراقب گلدون اطلسی باش
یه وقتایی منتظر کسی باش
کسی که چشماش یه کمی روشنه
شاید یه قدری هم شبیه منه

***

***

کسی که چشماش یه کمی روشنه
شاید یه قدری هم شبیه منه

شاید اگر دائم بودی کنارم
یه روز میدیدم که دوست ندارم
میخوام برم که تا ابد بمونم
سخته برای هردو مون میدونم
شاید اگر دائم بودی کنارم
یه روز میدیدم که دوست ندارم
میخوام برم که تا ابد بمونم
سخته برای هردو مون میدونم

فکر نکنی دوری و اینجا نیستی
قلب من اونجاست تو تنها نیستی
خودم میرم عکسام تو قابه
میشنوه حرفو ولی بی جوابه
رفتن من شاید یه امتحانه
واسه شناخت تو تو این زمونه
غصه نخور زندگی رنگارنگه
یه وقتایی تو شدنم قسنگه

دانلود آهنگ شاید اگر دائم بودی کنارم(مراقب گلدون عطلسی باش)

مراقب گلدون اطلسی باش
یه وقتایی منتظر کسی باش
کسی که چشماش یه کمی روشنه
شاید یه قدری هم شبیه منه

کسی که چشماش یه کمی روشنه

شاید یه قدری هم شبیه منه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو