loading...

دی جی موزیک

دل دل نکن تو باز بگو میمونی برام منو میترسونه این رفتنات ناز کردنات منو مجنونو ببین که پریشون توام عشقو مدیون توام بی تو میمیره دلم بی تو میمیره دلم به دلت بد راه نده دیوونه این قلب من با تو فقط

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 28 خرداد 1399

دل دل نکن تو باز بگو میمونی برام

منو میترسونه این رفتنات ناز کردنات

منو مجنونو ببین که پریشون توام

عشقو مدیون توام بی تو میمیره دلم

بی تو میمیره دلم

به دلت بد راه نده دیوونه

این قلب من با تو فقط میمونه

آشوب دلم وقتی نباشی

من همونم همون عاشقو مجنونت

بگو نمیشه بی تو زندگی مخروبه

آروم همه زندگی باشی

دانلود آهنگ دل دل نکن تو باز بگو میمونی برام از قاسم حسینی

به دلت بد راه نده دیوونه

این قلب من با تو فقط میمونه

آشوب دلم وقتی نباشی

من همونم همون عاشقو مجنونت

بگو نمیشه بی تو زندگی مخروبه

آروم همه زندگی باشی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو