loading...

دی جی موزیک

دل من مــــــرد واسه چشمات تو ندیدیروی احســــــــــاس دل من خط کشیدی حالا برگشتی پشیـــــــــــمونی و دلتنگآخه چی دارم بگم من دیــــــــــر رسیدییکی اومد که تو رو از خاطــــــــرم بردتو و عشــــق و خ

حسین بازدید : 9 سه شنبه 06 خرداد 1399





دل من مــــــرد واسه چشمات تو ندیدی

روی احســــــــــاس دل من خط کشیدی

حالا برگشتی پشیـــــــــــمونی و دلتنگ

آخه چی دارم بگم من دیــــــــــر رسیدی


یکی اومد که تو رو از خاطــــــــرم برد

تو و عشــــق و خاطراتت واسه من مرد

من فرامــــــــــــوش شده بودم واست امـا


یکی اومد که منو بیـــــــــــــــــــادت اورد


من نمیــــــــتونم نمیخـــــــــــــــــــوام و نمـــــیشه

بین ما دیگه تمـــــــــوم شده هرچـــــــی که بوده

تو رو دیگه دوست ندارم تو رو دیگه نمیخوام

واسم ارزشــــــــــــی نداری برو از جلــو چشام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو