loading...

دی جی موزیک

مرغ روحم دوباره هوای پریدن داره تا قیامت همه روضه هاتون شنیدن داره ما نشد که بریم کربلا رو ببینیم اما همه میگن ضریح جدید تو دیدن داره این شبا اشک من مثل بارونه دلم خونه همه

حسین بازدید : 17 سه شنبه 06 خرداد 1399



مرغ روحم دوباره هوای پریدن داره
تا قیامت همه روضه هاتون شنیدن داره
ما نشد که بریم کربلا رو ببینیم اما
همه میگن ضریح جدید تو دیدن داره

این شبا اشک من مثل بارونه
دلم خونه همه دنیا چه زندونه

هر کی اومد یه روزی از این دنیا
میره اما همین روضه هست که می مونه

هر جا رفتم آقا اسمت همراهت بود
دم دم اشک و این دل پر اه ام بود
خاک پای تو و خاک پای زینت
بودم و هستم تا ابد خواهم بود

یا حسین ابی عبدالله

عشق ارباب به هر لحظه عمر من برکت داد
تا خود آقا گرفت دست من رو به من عزت داد
سر فرازم که یه عمر به پای حسین افتادم
نوکرم من از اون لحظه که فاطمه رخصت داد

هر کسی توی دنیا به تو دل داد
به پات افتاد نمی بینه جهنم رو
وقتی که دید خدا بی کس و کاریم
گرفتاریم به ما بخشید محرم رو

کاش نیاد روزی که از شما دور باشیم
کاش می شد مثل تو همه پر نور باشیم
توی دنیا فقط نوکری کردیم تا
روز محشر آقا با تو محشور باشیم

یا حسین ابی عبدالله

لحظه لحظه می سوزم فقط تو طب عاشورا
تا همیشه می مونم پای مکتب عاشورا
سینه زن ها یه یادی کنید از منه بیچاره
بین روضه اگر که نبودم شب عاشورا

این که میگن بهشت روضه منظوره
همش نوره شعور ما از این شوره
بی تو این زندگی حتی یک لحظه
نمی ارزه به پات هستیم همه جوره

سایه ی رو سرم منو تنها نگذار
عمریه نوکرم منو تنها نگذار
من همه هستمو پای تو میذارم
لحظه ی آخرم منو تنها نگذار

یا حسین ابی عبدالله







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو