loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ دست به قلبم نزن از علی مولایی+متن برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدتکست آهنگ دست به قلبم نزن علی مولایی من از این خوابِ دلم رو به تو بیدار شدم عشق دادم به تو باز بدهکار شدم

حسین بازدید : 0 یکشنبه 04 خرداد 1399

دانلود آهنگ دست به قلبم نزن از علی مولایی+متن

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تکست آهنگ دست به قلبم نزن علی مولایی

من از این خوابِ دلم رو به تو بیدار شدم

عشق دادم به تو باز بدهکار شدم

با تو هر لحظه ی ساده هیجانی میشد

عشق نابِت به منم اما

داشت فانی میشد ، فانی شد

دست به قلبم تو نزن

قلب من حساس شده

حالِ دلم دوره دور از تو و احساس شده

دست به قلبم تو نزن

ساحل بی‌ موج منم

باز پریشان مکن آرامش این جان و تنم

من گرمه خیالت تو رفته ز یادت

من گر تو بخواهی میرسم هر بار به دادت

تو که نگاهت به فریبی منو از راه به در کرد

من که یه عمری شده ام

غرق غریبی که گذر کرد

دست به قلبم تو نزن

قلب من حساس شده

حالِ دلم دوره دور از تو و احساس شده

دست به قلبم تو نزن

ساحل بی‌ موج منم

باز پریشان مکن آرامش این جان و تنم

دست به قلبم تو نزن

قلب من حساس شده

حال دلم دوره دور از تو و احساس شده

دست به قلبم تو نزن

ساحل بی‌ موج منم

باز پریشان مکن آرامش این جان و تنم









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو