loading...

دی جی موزیک

دانلود آهنگ مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم آرون افشار aron afshar - madar دانلود آهنگ مادر آرون افشار     مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم من که جان میدم برایت همدم تنهاییم من همی

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم آرون افشار

aron afshar - madar

دانلود آهنگ مادر آرون افشار

 

 

مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم

من که جان میدم برایت همدم تنهاییم

من همیشه کودکم آغوش تو جای من است

من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است

بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم

با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم

هر چه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود

این همه خوبی چجوری در دلت جا میشود

مادر همه جانو تنم شوق نفس کشیدنم

به موی تو قسم تویی تویی همه جانو تنم

 

 

دانلود







برچسب ها aron afshar madar دانلود آهنگ مادر آرون افشار دانلود آهنگ مادر از آرون افشار مادر آرون افشار مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم آرون افشار دانلود آهنگ مادرم آرون افشار دانلود آهنگ آرون افشار بنام مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالاییم دانلود آهنگ من که جان میدم برایت همدم تنهاییم آرون افشار دانلود آهنگ من همیشه کودکم آغوش تو جای من است آرون افشار دانلود آهنگ من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است آرون افشار دانلود آهنگ بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم آرون افشار دانلود آهنگ با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم آرون افشار دانلود آهنگ هر چه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود آرون افشار دانلود آهنگ این همه خوبی چجوری در دلت جا میشود آرون افشار دانلود آهنگ مادر همه جانو تنم شوق نفس کشیدنم آرون افشار دانلود آهنگ به موی تو قسم تویی تویی همه جانو تنم آرون افشار دانلود آهنگ آرون افشار بنام مادر دانلود آهنگ جدید آرون افشار بنام مادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو